KNLTB Uitmarkt open toernooi

Ieder jaar organiseert TC Venray in week 26 het Uitmarkt Open toernooi. Dit is een toernooi waar iedere KNLTB-speler zich voor kan inschrijven (indien ze voldoen aan het wedstrijdreglement). Dat betekent dat we dan veel gasten van andere verenigingen op ons park ontvangen. Een weeklang zetten spelers zich in om uiteindelijk de finale op zaterdag te bereiken.

Het Uitmarkt Open kenmerkt zich als een laagdrempelig toernooi, sfeervol toernooi waar beginnende spelers maar ook de al zeer ervaren spelers veel plezier beleven aan spannende wedstrijden. Naast de baan wordt er veel aandacht besteed aan de inwendige mens met overheerlijke hapjes. Op zaterdag gaat de barbecue aan en zijn de meest spannende finalewedstrijden te zien. Wil je goed uitzicht op de baan? Kom dan op tijd en confisqueer een goede zitplaats op ons terras.

De inschrijving voor dit toernooi gaat via www.mijnknltb.toernooi.nl. Wil je meer info? Mail dan naar [email protected]