MixLeague

MIXLEAGUE

De mixleague is een vorm van interne competitie die al jaren succelvol gespeeld wordt.
Het is een mixcompetitie met vaste koppels ( man en vrouw), waarbij de poules naar speelsterkte ingedeeld worden.
De organisatie plant de speeldata in, maar er is de vrijheid om in onderling overleg op een andere dag te spelen.

Voor het spelen van een wedstrijd moet gebruik gemaakt worden van het afhangsysteem via de clubapp.
De duur van een wedstrijd is 1 uur, inclusief maximaal 5 minuten inspelen!
Bij winst krijgt het winnende koppel 2 punten, het verliezende koppel 0 punten, en bij gelijkspel elk koppel 1 punt.

De eerste ronde start op maandag 1 april en woensdag 4 april. Het aantal poules wordt gebaseerd op het aantal aanmeldingen.
Alle poulewedstrijden dienen uiterlijk 1 juli gespeeld te zijn. De uitslagen dienen gemaild te worden naar [email protected] .

Meld je uiterlijk 18 maart aan via [email protected] onder vermelding van mixleague 2024-1 en vermeld tevens je partner en telefoonnummer!
Bij de indeling wordt natuurlijk rekening gehouden met de uitslag van de vorige editie.

Iedereen dient zich aan te melden ook al heb je de vorige editie wel meegedaan! Net nieuw bij de club en nog geen mix partner? Meld je gerust aan dan kunnen we kijken wat mogelijk is.

Klik HIER voor de uitslagen/standen van de Mixleague.

Projectteam Mixed League
Pierre Bovee