Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van Tennisclub Venray! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

Algemeen

Het lidmaatschap van onze vereniging geeft je het recht om onbeperkt te tennissen op ons park; tenzij de banen bezet zijn met geplande activiteiten en indien de daarvoor bestemde baan (baan 3) verhuurd is. Deelname aan alle geplande activiteiten kan ook kosteloos of soms tegen een geringe vergoeding. Als lid is het ook mogelijk om, tegen vergoeding, met een introducé te tennissen. Zie hierover meer onder Vereniging/Baanreservering.

TCV hanteert een jaarlidmaatschap met speelrecht van 1 januari t/m 31 december.

Het lidmaatschap wordt elk jaar automatisch voortgezet, tenzij dit wordt opgezegd voor 1 december. Afmeldingen per e-mail [email protected].

Met deze aanmelding ga ik ermee akkoord dat contributie- en toernooibijdragen middels automatische incasso door TCV worden geïnd.