Tennis Alles-in-1

“IK ZIT OP TENNIS!” - Tennis Alles-In-1 bij TC Venray
Tennis is de allerleukste sport voor kids. Maar niet altijd even overzichtelijk en makkelijk te regelen. Vaak moet er voor het lidmaatschap, de competitie, tennislessen en andere activiteiten apart worden opgegeven en betaald. Dit kan anders!

Met ingang van januari 2022 zijn we gestart met Tennis Alles-in-1 voor alle jeugdleden (Tenniskids en Junioren) tot en met 17 jaar. Met Tennis Alles-in-1, een lidmaatschap waarbij lidmaatschap en deelname aan de competitie en alle leuke clubactiviteiten onderdeel zijn van één pakket met een vaste prijs, zit een jeugdspeler niet langer op tennisles maar net als voetbal of hockey “op tennis”.

Vanuit de KNLTB en veel tennisverenigingen is al veel ervaring opgedaan met Tennis-Alles-in-1. De kids gaan hierdoor méér tennissen, spelen vaker wedstrijdjes en worden sneller beter. Kinderen ervaren meer teamgevoel en staan met nog meer plezier op de baan!

Bovendien is Tennis Alles-in-1 ook gemakkelijker en overzichtelijker voor ouders. Er hoeft niet meer apart ingeschreven en betaald te worden voor de competitie, een intern jeugdtoernooi of clubactiviteit georganiseerd door de jeugdcommissie. Als je niet kan deelnemen, dan is afmelding natuurlijk wel mogelijk.

Tennis-Alles-in 1 omvat bij aanvang als basispakket het volgende:
- Lidmaatschap Tennisclub Venray;
- Lidmaatschap KNLTB; KNLTB ClubApp;
- Onbeperkt vrij tennissen samen met andere Tenniskids en Junioren onderling of met ouders die lid zijn;
- Deelname aan de KNLTB Competitie of TennisKids Competitie (voorjaar en najaar);
- Deelname aan alle clubactiviteiten en events. Gratis club shirt (uitsluitend bij aanvang van het seizoen)

De contributie voor 2023 bedraagt:

Tennis Alles-in-1
Tenniskids t/m 11 jaar  € 85,00
Junioren 12 t/m 17 jaar € 105,00

De tennislessen en tennistrainingen worden verzorgd door onze clubtrainers Jorrit ter Maat en Stan Deeks. Zij verstrekken graag informatie over de mogelijkheden en de kosten van tennislessen en tennistraining. Je kunt beide trainers mailen via [email protected]