Wintercompetitie

Recreatieve TCV winter competitie

Beste TCV senior- en proefleden

In november starten we met de recreatieve wintercompetitie. De spelers worden door de RC commissie individueel ingedeeld, zodat er een leuke en interessante mix onstaat in de individuele speelsterkte en leeftijd tussen de senior- en proefleden, je speelt dus elke speelavond telkens met een andere partner (m/v).

Er worden uitsluitend "dubbels" gespeeld. De games tijdens de wedstrijden worden doorgeteld tot het signaal: einde wedstrijd klinkt.
De uitslag wordt genoteerd op het daarvoor bestemde formulier.

In principe speelt iedereen 2 wedstrijden per avond.
Per wedstrijd is een speelduur van 45 minuten.
De 1e wedstrijd van de avond start om 19:00 uur en de laatste wedstrijd is rond 22:00 uur afgelopen.

Het TCV clubhuis en bar zijn geopend. De bardienst op deze avonden wordt verzorgd door de deelnemers aan deze WC.

Tussen de wedstrijden en na afloop is er voldoende tijd voor een drankje en contact tussen de TCV leden.

Wil je je “vrijblijvend” aanmelden, geef je dan op als reservespeler. Als er spelers uitvallen kan er een beroep op je worden gedaan.

De kosten voor de wintercompetitie bedragen € 5,00 en zullen automatisch worden afgeschreven.

Een prima gelegenheid om ook in de wintermaanden elkaar regelmatig op de TCV banen sportief te ontmoeten voor leuke tennis wedstrijden.
En uiteraard kunnen de proefleden nieuwe contacten leggen binnen de gezellige TCV club.
De seniorleden (vanaf 18 -70 jaar) zijn graag bereid je vragen te beantwoorden. En je wegwijs te maken bij TCV.

Voor nadere info over deze sportieve en gezellige recreatieve tennisavonden, stuur je een mail naar;

met hartelijke en sportieve tennisgroet

TCV/Recreactie Commissie