Wedstrijdshirts

Bij Tennisclub Venray maken we gebruik van wedstrijdshirts voor de jeugdleden. We vinden het belangrijk dat de jeugd zich als één team kan presenteren op de tennisbaan. Voor een wit broekje of rokje mag u zelf zorgen.

De wedstrijdshirts blijven in het bezit van de club. Om ervoor te zorgen dat de jeugdleden lang gebruik kunnen blijven maken van de wedstrijdshirts zijn hiervoor afspraken opgesteld. Afspraken omtrent uitleen wedstrijdshirts Jeugd:

• De wedstrijdshirts worden alleen gebruikt tijdens de competitie en toernooien waarvoor je uitkomt namens Tennisclub Venray. Voor vrij tennissen of tijdens trainingen maak je gebruik van je eigen tenniskleding.
  • Tijdens het in gebruik nemen van de tennisshirts dragen we er zorg voor dat het wedstrijdshirt op een juiste manier wordt gebruikt en wordt onderhouden.
  • Indien het wedstrijdshirt te klein is kan deze schoon ingeleverd worden bij een van de jeugdcommissieleden. Samen kijken we naar een passende maat.
  • Na de najaarscompetitie lever je je shirt in bij je trainer of leden van de jeugdcommissie. Indien je stopt met tennis dan moet het wedstrijdshirt schoon ingeleverd worden bij een van de jeugdcommissieleden.
  • Mochten er geen jeugdcommissieleden aanwezig zijn tijdens een toernooi of wedstrijd dan kan er een mail gestuurd worden naar [email protected]

Wij vragen zowel de jeugdleden als de ouders om de afspraken omtrent de uitleen van de wedstrijdshirts na te leven zodat de jeugdleden er nog lang met veel plezier gebruik kunnen maken. Wensen we onze jeugdleden veel tennisplezier!