Kampioenen voorjaarscompetitie

09 juni 2024

Kampioenen!

De voorjaarscompetitie zit er alweer bijna op. Met 19 seniorenteams en 11 juniorenteams was het heel prettig dat onze nieuwe banen snel weer bespeelbaar waren na een regenbui.

We hebben mooie wedstrijden op ons park gezien, waarin sportiviteit hoogtij vierde. En met onder meer 4 kampioenen ontbraken de prestaties allerminst.

Spannende Eindstrijd in de 2e Klasse voor ons Gemengd Team Zaterdag 17+

Het seizoen 2024 van de voorjaarscompetitie zal ons gemengd team zaterdag 17+ nog lang bijblijven. De strijd in de 2e klasse was dit jaar spannender dan ooit. Op de laatste competitiedag hadden nog vijf teams kans op het kampioenschap, wat zorgde voor een zenuwslopende ontknoping.Op deze beslissende dag nam Venray het op tegen Carolus uit Helmond. Voor de overwinning waren maar liefst vier driesetters nodig, een enorme krachttoer die de teamspirit en het doorzettingsvermogen van Venray duidelijk liet zien. Uiteindelijk werd de dag afgesloten met een eindstand van 4-1 in het voordeel van Venray.Deze overwinning bracht TC Venray op gelijke hoogte met Heeze, beide teams eindigden met 21 punten. Het onderlinge resultaat tussen Heeze en Venray gaf uiteindelijk de doorslag, waardoor Venray zich kampioen mocht noemen. Wat deze prestatie nog specialer maakte, was dat niemand van het Venray-team de laatste competitiedag begon met het idee dat ze die dag kampioen zouden worden. De verrassing en vreugde waren dan ook groot toen het nieuws bekend werd.Gefeliciteerd aan het gemengd team zaterdag 17+ van TC Venray met hun welverdiende kampioenschap!

Michiel des Bouvries – Judith Poels - Jesper Ritman – Sanne Erps – Paul Geurten – Anouk Kanen – Sander de Wild

Ons 50+ Damesteam kampioen!

Op de laatste competitiedag wonnen onze dames met 3-1 van Metzpoint uit Veldhoven. Deze overwinning verzekerde hen van het kampioenschap, een fantastische prestatie waar we als club enorm trots op zijn.Na de wedstrijd werden onze kampioenen sportief gehuldigd door hun tegenstanders. Het feest verplaatste zich vervolgens naar het terras, waar samen met de andere competitieteams het kampioenschap uitgebreid werd gevierd. Er werd geproost, gelachen en genoten van dit bijzondere moment. Onze kampioenen hebben bewezen dat leeftijd slechts een getal is en dat passie voor tennis geen grenzen kent. Gefeliciteerd aan alle dames van het 50+ team voor hun geweldige prestaties dit seizoen. Op naar nog meer mooie tennisavonturen!

Roos Maassen – Tiny Langenkamp – Marijke van den Boom – Gré van der Waerden

Jongens Groen Kampioen!

Het jongensteam groen moest tegen TC Rodhe tennissen om het kampioenschap. Het was spannend en er werden prachtige partijen gespeeld maar TC Venray ging er met de winst vandoor. Er kon dus geproost worden op het kampioenschap van de voorjaarscompetitie.

Floris Poels - Sven Posthumus - Noah Moerkens - Thomas Coenders

Junioren 1e klasse na thriller de beste!

Een thriller was de laatste competitiedag voor het juniorenteam in de 1e klasse 11 t/m 14 jaar. Zij speelden tegen NIP Roermond. Het kampioenschap ging ook tussen deze twee verenigingen. De beslissende wedstrijd was een jongensdubbel op baan 1. Op een vol terras werd er genoten van de prachtige wedstrijd die in de derde set tiebreak met 7-5 gewonnen werd door TC Venray.

Hanna Arts - Laurens Erps - Seb Hoelen - Tjibbe van den Hoogen - Luca Heesbeen

Nieuwscategorieën