Jeugd Kennismakingsdagen

Tennisclub Venray doet jaarlijks mee in maart aan de gratis Jeugd Sport Kennismakingsdagen voor kinderen van 6 tot 12 jaar.

Wanneer zijn de gratis kennismakingslessen?

Via school krijg je de boekjes van de Jeugd Sport Kennismakingsdagen. Daar staan de data in vermeld waarop de kennismakingslessen zijn.

Waar is het?

De proeflessen worden gegeven door Tennisschool Maascourt, want daar werkt de Tennisclub Venray mee samen. De lessen worden afhankelijk van het weer gegeven in de binnenhal van Maascourt, of op de buitenbanen van TC Venray aan de Kempweg in Venray.

Wat ga je dan doen?

Samen met de andere kinderen die ook willen tennissen, ga je lekker oefenen met tennisracket en ballen. Of misschien wel leuke andere oefeningen (dat is nog een verrassing).

Wat moet je aan?

Doe gewoon sportkleren aan. Draag schoenen met zolen die niet afgeven.
De rackets om te proberen krijg je tijdens de proeflessen van Tennisclub Venray.

Wil je je opgeven of nu al wat vragen?
Dat kan natuurlijk! Een mailtje naar [email protected].

Meer informatie kijk op www.jsk-venray.nl