Prijsvraag - Nieuwe slogan TCV

20 maart 2024

Prijsvraag!

De scherpe lezer die wel eens de website van TC Venray doorspit, ziet de volgende slogan:

Tennisclub Venray, een club waar iedereen aan zijn "tennis" komt

Een slogan is een vooral korte en pakkende tekst waarmee je duidelijk jouw gedachte achter je organisatie aan de buitenwereld kenbaar maakt. Bekende voorbeelden zijn “Just Do It” van Nike of “I’m Lovin’ it” van McDonalds. Het zijn korte zinnen die bij mensen blijven plakken. Als mensen deze zinnen horen kunnen ze alleen nog maar het Nike-teken of de grote M voor zich zien. Dat is de kracht van een goede slogan.

Het is hoog tijd voor een nieuwe en pakkende slogan voor onze tennisvereniging. Doe je mee en verzin jij onze nieuwe slogan? Eentje die precies uitdrukt waar TC Venray voor staat! Stuur je reactie naar [email protected]

Een deskundige jury zal alle inzendingen beoordelen. De winnaar ontvangt een wijnpakket van Bottlezz!

Nieuwscategorieën