De jeugd is de toekomst!

08 maart 2024

Samen met de gemeente Venray en specifiek Venray Beweegt zijn wij met verschillende tennisclubs in de gemeente (Waaronder TC Venray en TC Rodhe) als trainers druk bezig met de opzet van schooltennis.

Alle basisscholen in de gemeente Venray hebben vanuit Venray Beweegt een nieuwsbrief gekregen met hierbij de mogelijkheid om zich aan te melden voor dit initiatief. In de eerste week hebben zich al 5 basisscholen aangesloten en we verwachten nu al meer dan 25 klassen te voorzien van 2 tennisgymlessen. Mochten deze gymlessen bevallen, dan krijgen deze basisschoolkinderen de mogelijkheid om 1 vrijblijvende tennistraining te volgen op de tennisclub. Daarna ontvangen ze een flyer met daarin een aanbieding om zich in te schrijven voor een vervolgcyclus van 4 tennistrainingen voor 25,- euro! Om zo op een natuurlijke wijze kennis te maken met de tennissport en de vereniging.

Wij zijn blij met de nauwe samenwerking met de Jeugdcommissie van TC Venray waardoor in de Vriendjesmaand april de tennissende jeugdleden vriendjes en vriendinnetjes mee kunnen nemen naar de club om gezellig te tennissen en mee te doen met activiteiten.

Daarnaast zijn we trots om mede te delen dat elke eerste vrijdagmiddag van de maand in het teken gaat staan van vriendjestennis. Op de eerste vrijdag van de maand zal de Jeugdcommissie de jeugdleden de mogelijkheid bieden om vriendjes en vriendinnetjes uit te nodigen op de club. Om onder toeziend oog van de JC te tennissen en een fijne tijd te hebben op de club. I.c.m. het schooltennisprogramma hopen wij hier veel kinderen kennis te laten maken met onze fantastische sport en de club.

Nieuwscategorieën